Mitsubishi Jisho Sekkei Asia Build It Back Better Vol.2
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TILATPSOHYHOSPITALITY 宿泊施設I(2) Hospitality redefined as good mental healthA peaceful and restful environment must be created to return trust to hotel guests. Hospitality is redefined as a safe space for interaction, good mental health and escape from concerns and worries. A variety of spaces cleverly curated through interior design, that incorporates safe distancing measures, green and blue elements and open spaces help boost the idea of health-focused hospitality.(3) Sustainability as hospitality to environmentThe shift towards sustainability will reduce costs and enhance brand image to customers. Well managed waste, water, and energy systems coupled with environmental symbiosis emphasize the commitment of caring not only for guests but also the future environment.(4) Role in city resilience systemsMoreover, the hotel with facilities and systems designed for short-term care and shelter allow for it to play a greater role in urban resilience. Conversion into a quarantine facility, temporary shelter or recovery In an increasingly complex and uncertain world, the definition of a luxurious temporary getaway become even more crucial in providing rest and peace of mind for guests, not to mention its role in urban resilience.(1) Safe, quality service. Digitalisation and automation of servicesGreater emphasis will be placed on hygiene and the means of provision of quality service . This can achieved through digitalization and spatial planning, minimizing the need for physical contact between staff and guests, to be achieved through facial recognition technology, e-check ins and robotic room service, and accommodating larger guestrooms meant for in-room functions such as exercise and dining. Such measures allow visitors to immerse in the hotel experience in a peaceful and safe environment. We must build hotels better to provide a safe and personalized environment of reconciliation, rest, and collective city resilience.We must BUILD IT BACK BETTER!16(1) サービスのデジタル化と自動化ホテルサービスはますます細分化されます。 これは、空間設計とデジタル化によってもたらされ、スタッフとゲスト間の対話の頻度を減らし、顔認識技術、e-チェックイン、ロボットルームサービスなどによって、スタッフとゲストの間の対話の必要性を減らし、エクササイズや食事のために、より広い客室を提供することができたり、本来のホテルサービスを安心して体験できる空間を創出することができます。(2) 宿泊はメンタルヘルスとして再定義ホテルの宿泊客の信頼を取り戻すには、安心・安全な環境を作る必要があります。宿泊施設は、交流、メンタルヘルス、精神的不安から逃れる安全な場所として再定義されるでしょう。セーフディスタンス、緑や水の自然要素、オープンスペースを取り入れたインテリアデザインによって巧みに構成されたさまざまなスペースは、利用者のWellness志向を促進させます。(3 サスティナビリティと環境へのホスピタリティサスティナブル思考への転換は、運用コストを削減し、顧客へのブランドイメージを向上させます。 よく管理された廃棄物、水、エネルギーシステム等の環境共生技術は、ゲストだけでなく、将来の建物や都市環境にも配慮するという社会的責任を強調します。(4) 都市のレジリエンスシステムにおける役割さらに、短中期滞在の場や退避場所として設計されたホテルは、その施設やシステムを以て、都市のレジリエンスにおいてより大きな役割を果たすことを可能にします。緊急時には、検疫施設、仮設住宅、復旧センターへの転用が可能です先行きが不透明で混沌とした世界での都市のレジリエンスの重要性は明確である一方、休暇や休息の意味は再定義され、重要な変化をもたらすでしょう。安全でパーソナライズされた休息環境を提供しつつ、都市の包括的なレジリエンスに貢献可能な宿泊施設が求められるでしょう。We must BUILD IT BACK BETTER!

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